Списък с темите (подредени в учебен ред)
За групиран по раздели списък, цъкнете тук.
- Увод
- Термини и устройство на темите
- Езици и среди за програмиране
- Състезания и тренировъчни системи
- Променливи, структури и масиви
- Техники и алгоритми
- Търсене и итерация
- Сортиране
- Вход и изход от програма
- Разделяй и владей
- Двоично търсене
- Сложност на алгоритми
- Рекурсия и търсене с връщане
- Структури данни
- Класове и темплейти
- Динамичен масив
- Списък
- Опашка
- Стек
- Двустранна Опашка
- Префиксен масив
- Стандартна библиотека, част I
- Първа тренировъчна сесия
- Стандартна библиотека, част II
- Конвенции за стил на кода
- Графи и представяне на графи
- Търсене в ширина
- Търсене в дълбочина
- Двоично дърво за търсене
- Приоритетна опашка
- Бързи сортирания
- Най-къс път в граф
- Алгоритъм на Дейкстра
- Топологично сортиране
- Ойлерови пътища и цикли
- Несвързани множества
- Минимално покриващо дърво
- Втора тренировъчна сесия
- Побитови операции
- Модулна аритметика
- Бързо степенуване
- Най-голям общ делител и най-малко общо кратно
- Алчни стратегии
- Динамично оптимиране, част I
- Трикове в динамичното оптимиране
- Динамично оптимиране, част II
- Динамично оптимиране, част III
- Индексни дървета
- Сегментни дървета
- Минимум в интервал
- Плъзгащ се прозорец
- Прости числа и факторизация
- Алгоритъм на Кнут-Морис-Прат
- Хеширане
- Хештаблица
- Срещане в средата
- Дълги числа
- Комбинаторика и вероятности
- Трета тренировъчна сесия
- Числа с плаваща запетая
- Троично търсене
- Геометрия
- Силно-свързани компоненти
- Най-близък общ родител
- Теория на игрите
- Динамични списъци
- Оптимално двойкосъчетание
- Максимални потоци
- Минимален разрез
- Динамично оптимиране, част IV
- Метод на метлата
- Артикулационни точки
- Стабилни двойкосъчетания
- Крайни разлики
- Четвърта тренировъчна сесия
- Удовлетворяване на булеви изрази
- Задачи, решавани с матрици
- Интервално дърво
- Квадратична опашка
- AVL-дърво
- Префиксно дърво
- Алгоритъм на Ахо-Корасик
- Суфиксен масив
- Суфиксно дърво
- Бързо умножение на дълги числа
- Унгарски алгоритъм
- Червено-черно двоично дърво
- Минимални по цена потоци
- Съчетания в произволен граф
- Пета тренировъчна сесия
- NP-Задачи
- A*
- Генетични алгоритми
- Метод на търсещия лъч
- Постепенно задълбаване
- Монте Карло метод
- Клъстеризация
- Splay Tree
- BSP Дърво
- K-D Дърво
За да предложите корекция, селектирайте думата или текста, който искате да бъде променен,
натиснете Enter и изпратете Вашето предложение.
натиснете Enter и изпратете Вашето предложение.
Страницата е посетена 68440 пъти.